Salı, Eylül 05, 2006

Koko

Altıma seriliverdi usul usul. Gördüğüm duyduğumu bastırdı. Helikopterin pıtı pıtılarını duymaz oldum. İlk kez İstanbul'a tam tepesinden ve üstelik bu kadar yakından bakıyordum. Bu şehir güzel, yahu. Güzel, anasını satayım. Salyalarımı akıta akıta izledim. Aaa, aaaa!! Helikopterle Çırağan'dan Gebze'ye gitti Hafiye. Formula 1'i Executive VIP localarından izlemeye. Yakıştı, yakışmadı; o ayrı mevzu. Haftasonunda yatıp yuvarlanmak yerine oraya gittiğine memnun olmadı ama. Ne işi olur ki arabayla, motorla? Yarışın sonunda "Michael Abi, sen bizim herşeyimizsin!" sloganlarına katılmaktan başka Schumacher'le. Ne işi? Hiç işi.

Ama bu yüzden Hafiye'ye koko dedi, Çıtır. Helikopter ulaşımlı, sosyetik yarış izleyiciliğimin yanısıra otobüse binmiyorum, evimi kendim temizlemiyorum, sadece belli semtlerde takılıyorum, diye de. Bu işe kafası karıştı Hafiye'nin. Koko olmadığı için terkedildiği günler çok tazeydi ki. Kokoluk tanımının izafi olduğuna aydı aklı. Java için hareketli saçlar, kocaman sallantılı küpelerdi. Çıtır için genel Türk tipi ahaliden kopuk olmak demek ki. Şövalye de biraz hak verdi kokoluğuma. Ona göre de kokoyum çünkü yüz çifte yakın ayakkabım var. Niyeeah, yapınca geri aldı ama. Değilsin, değilsin, tatlıcım, dedi. Çıtır'ın üstüne gidince aksine şahit olmadığı şeyler hakkında yorum yapamayacağını belirtip muğlak muallak bıraktı. Tipik Çıtır. Geldiğinde elime bir toz bezi alsam, biraz Bayrampaşa'da seksem yetecek. Java zaten ne yaptıysam saçlarımdan korkamadı.
Kısacası bütün kokoluk iftiralarını bertaraf edebildim. Değilim, dedim işte. Değilim! Başka semtlere gitmememin sebebi yolları bilmemem. Saatlerce kaybolma potansiyelimi bir tek ben değil, bir tek sen değil, alem biliyor. Gözde'nin tavsiyelerini ayaklar altına alaraktan konuşuyorum burada ama ayakkabıların en pahalısı da 20 dolar. Marshalls, Ross. Hem koko olsam Dilocan'a ne yalvarıcam, iş yemeğim var, beni giydir, diye. Bilin de öyle konuşun. Asıl koko Özlem.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Hafiye ne kadar koko? Douglas Hofstadter'a sorduk:

"Onu sevecek turden insanlarin, 'Hafiye koko mu?' diye soruldugunda 'birazcik', diyecekleri kadar koko."

Ya da:

"Yeterince koko olmadigi icin kendisini terkedebilecek turden birisiyle birlike olmus olabilecek kadar koko."

Yani?

"Birazcik" koko.

Adsız dedi ki...

"Yani anonymous Hafiye'yi sevecek türden bir insan" diye mi çıkarımsallaştırmalı bu comment olayını?

Ben kimliğini çok sevemedim ama yazılarının hastasıyım abi! Tarz olayı yani!

Sena

OzlemPansiyon dedi ki...

benim bildigim hafiye koko moka degil. alisti tabii poposu biraz rahata, o ayri.

ama benimle tavuk otobuslerinde seyahat hayallemis biri o. taksim´de midye tava, eller havaya model.

tabii ki yazacagim, ¨asil koko ozlem¨e yaniti pansiyonda. allahtan kork be!

Adsız dedi ki...

Benim bildigim Hafiye de Ozlem de koko degildir. Nerden cikiyor bu dedikodular anlamadim ki. Bu karilarin ellerine kuru ekmek peynir, iki cift de lakirdi ver, tamam iste. LOW MAINTENANCE insanlar bunlar.

Onur dedi ki...

Bence low maintenance olmakla koko olmak arasinda baglanti yok...
Koko Hafiye koko Hafiye!!

Hafiye'yi hirtlatmak kolay degildir tamam mi. Bozmayin keyfimi.

Yesim Arpat dedi ki...

Sena kimdir? Merak ettik, sorduk, hadi varsın açıklamasın. Canı sağolsun da bana burada yine 'kaderim var mı ki talihim olsun', edebiyatı yaptıracak. Şöyle ki: Elalemin karşı cins hayranları önler keser, üst baş parçalarken bizimkiler hemcins çıkıyor. Üstüne üstlük kimliğimi sevmiyor. Kadın kadının kurdudur, anacım. Yalan mı?

Adsız dedi ki...

put me up - put me down
put my feet back on the ground
put me up - take my heart
and make me happy

AYAYAY koko cambo AYAYAYA

Adsız dedi ki...

Ya Hafiye, yeni baslayanlar icin bir Kim Kimdir diye bir not yazsan, Citir, mitir, biraz zor anliyok!. Tufan.

Daha onceleri biraz anliyordum, ama simdi komplikelesti olay. Senin Kim Kimdir notunu bilgisayarin uzerine koyarim bu sekilde anlamasi kolaylasir. Ee tabi IQ oyle cok yuksek olmayinca boyle oluyor. Netcen. :)