Pazar, Eylül 17, 2006

Şövalye Lojistiği

Ben kendimi anlatayım istiyorum, kimselerin umru değilim. Herkes şövalyeyi merak ediyor. Hadi abi kimdir, yakışıklı mıdır, zengin midir, diye sormalar da yok, direk tanışma-kaynaşma analizimiz yapılıyor. Gerçekten tuhafsınız. Peki madem...

Şövalye Bey çok merkezi bir güzide semtte, Gayrettepe'de oturuyor. Arabamı çarptığım yer Gayrettepe idi. Florence Nightingale'in sokağı hemen. Çok da erken bir saatti. Henüz evden çıkmamıştı. Zırt geldi. Belki de bilerek kaza yapmışımdır, diycem ama yok valla bana arkadan çarptılar kırmızı ışıkta. Polis raporu var elimde. İsterseniz scan edip buraya yapıştırayım, sorgu sual hakimleri hanımlar beyler.

Biliyorsunuz, pansiyon da Levent'te. Temizlik için Bezar'ı getirmesi de haliyle çabuk olabiliyor. Gayrettepe taş atımı. Geliyor gidiyor işte. Motor da var. Zırt pırt. Kolay oluyor. Allahtan Maltepe'de falan oturmuyor. Öyle uzak uzak, aramıza boğaz girse belki zor olurdu diycem ama demiyim.Yollar hemşerisi denebilecek kadar gezenti zaten. Hatta bakın ancak rötar yapmış olduğu için size bu satırları yazabildiğim uçağın kapısının önüne kadar beni getirdi. Üşenmedi. Araba kullanmayı sevmiyorum diye.

Şimdi Hafiye Dubai'ye gidiyor. Bütün Beyaz Türkler gördü, bir ben görmemiştim. Eksik kalmasın. 5 gün ordayım. Bakalım neler olacak. Gidesim hiç yok. Olan haftasonlarıma oluyor. Ne güzel Hemşo da gelmişti Paris'ten dün gece. Sabaha kadar muhabbet. Tadı kaldı damakta. Usanmışım yoldan, sunumdan. Bir Arap şeyhinin dikkatini çeksem de çekip alsa beni bu hayattan. Rahat ederdim biraz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

a-a, Şövalye'yle komşu muyum şimdi? vay canına; onur duydum. ;-) o zaman onu kesin mahalle kermesinde, MAY (Mahalle Afet Yönetimi) toplantılarında veya mahalle TKM konserlerinde falan görmüşümdür. :-p

BY

Adsız dedi ki...

Bize ne ya, yakisikli mi, zengin mi? Ne acayipsin Haf. Kalbi yakisikli, gonlu zengin olsun. Sohbeti hos olsun, bizleri baymasin. Sana iyi davransin, sinirimizi bozmasin, yeter. Bana para hibe etmeyi dusunuyorsa, o ayri ama bak. Dak