Pazartesi, Şubat 19, 2007

Hafiye'nin Farkı

Özlempansiyon olsun, Barışnerede olsun, Cüneyt360 olsun, bu tip insanlar böyle bloglar bloglar tutadururlar. Sonra da seyahatleri bitince zirvedeyken jübile ayaklarıyla bloglarına ara verirler. 10 ayda 14 ülke gezmişiklerini anlatıp durdukları eski defterlere bakıp durursunuz. E, aferim. Ne oldu? Hafiye kadın 12 günde 12 ülke gezerek seyahatlerini de bloglarını da ellerine tutuşturdu bunların.

Efendim, onların haberleri çıka çıka Cosmo’nun, Kelebek’in kıyısında köşesinde çıktı. Benimkiyse ekonomi bültenlerine manşet oldu. Onlar yüzleri gözleri toz toprak içinde dolanırken benim özel İngiliz uşağım vardı. Her işime koşturdu. Dudağım çatladı krem, gömleğim kırıştı ütü yetiştirdi. Çıplak ayaklı köylü kızlarını görmedim ama Paris’te, Milano’da, Dubai’de, manzaralı, jakuzili odalarımda binlerce yuroluk şarap kadehlerindeki dudak izlerinin sahibi oldum. Yalnız bütün zarafetimle ayrılırken eşantiyon sabunları, jelleri toplamayı bilhassa unutmadım. Hatta o kadar çok otel armalı havlu terlikleri oldu ki Şövalye’nin, sevinci ömre bedeldi.

Ha, arada Şövalye’ye arızalandım, o ayrı. Bu şapti oğlan ben gidince beni unuttu resmen. Önceden ‘ne şeker, tıpkı bebekler gibi’ diye size anlattığım şey döndü dolaştı beni tırmaladı yani özetle. Adam aramaz, sormaz oldu yahu. Köşeyi dönmemle varlığım bilincinden silindi alenen. Cicim aylarımız bitti galiba onlan. Ayrılırsak haber veririm, Muratçım. Ben zaten buralarda zor durucam gibi. Beni yanına, Chicago’ya aldırırsın artık. Öyle Amerika’ya Türkiye’den getirilme gelinlere de benzemem. Bana yol yordam öğretmen gerekmez. Hazır yapılmış bir hatunum. Rahat edersin.

Bir tenis topu gibi fırlatılırken bir ülkeden diğerine, arada bir Murat krizi çıkmış. Size çok kızdım sevgili hırt arkadaşlarımdan ibaret okurlarım. Yahu neden okur yelpazemin genişlemesi çabama tıpa oluyorsunuz ki? Ben topluma mal olmak, herkesin sevgilisi bir yazar olmak peşindeyim. Arada şehirli kadın çıkışları yapıp Ayşe Arman’ın tahtını sarsan kadın olmak isterim. Beni paylaşmaya açık olun çok rica ederim. Bağlaç olan de’leri ayıramayan da, birtakım deyimlerin farkında olmayan da okusun, lütfen ya. Çok rica ediyorum.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Ay havalarini yerler Hafiyecim :-)Dunya'ya don ayol, cok simartmislar seni Avrupa'da :P

Ben evdeyim seker, cok kotu bir trafik kazasi yaptim c.tesi gecesi. Rachel oldu :-((( (bilmeyenler icin kendisi arabam(di))
Ben de acilar icinde evde yatiyorum. Bi ford van'a arkadan hizla girdim, duvara carpar gibi. Hic gormedim bile adami. Hava yastiklari patladi, Rachel hurda oldu, arabayi ve kazayi gorenler nasil sag ciktigima sasirdi vs. Verilmis sadakam varmis :-))

Boyle iste, visible injury yok, kas kasilmalari falan.

Hafiye'nin diger okuyucularina ozur, kendim hakkimda yazdim...

Ha bu arada "sovalye"den ayrilmak yok!Arizalik yapma dedim!

Adsız dedi ki...

gozdecim tanismasak ta cok gecmis olsun. Uc trafik kazasi atlatmis biri olarak, kas kasilmasi acilarini cok iyi bilirim. Bir iki hafta sonra biseyin kalmaz, rachel acisi haric.

Hafiyanim hafiyanim (sag el belde bunu soylerken), ne kizim bu boyle havalar, ingiliz usaklar, hotel armali terlikler. Biz seni yakin arkadas bloggeri (bkz. halk ozani) oldugun icin okuyoruz, yoksa Ayse Arman oldugun icin degil. Bu Murat denen herifin varligina ben zaten hic inanmadim, kesin ali kilcigin oyunlarindan biridir. Hem Chicago'da yasayacak, hem de "siz bayanlar" falan diye hitap edecek. Oldu, gozlerim doldu. Kimseyi disladigimiz yok anacim, bi tarafi yemeyen kaciyo, natural selection yani.
Son not: Hafiye sovalye'den ayrilmasin kampanyasi baslatiyorum burada, duyurulur.
operim gozlerinden

Adsız dedi ki...

Kosdecan; Basin sagolsun. Sana bi sey olmsin da.. Allahtan. Svindim iyi olmana.

Adsız dedi ki...

Hafiye,

Bana destek oldugun icin cok tesekkur ederim. Tekrar yazmayacagim demistim ama bunu sadece sana olan minnettarligimi belirtmek icin yazmaktayim. Senin desteginden suphe etmemistim inanki. Ancak Rusen'den henuz bir email alamadim. Sanirim Rusen diger arkadaslarin negtif yorumlarinin etkisinde kaldi. Olabilir. Anlayisla karsiliyorum. Lutfen bana cevap yazmayin. Sizin kinayeyle yazdiklariniz beni zerre kadar ilgilendirmiyor. Buraya polemik yapmak icin girmedim. Artik yorumlari degil, sadece Hafiye'nin yazdiklarini okudugumu belirteyim de, bosuna yazilar yazarak zahmet etmeyin.Yine koseme cekilip, kendimi sizin dunyanizdan cikariyorum. Ali Kilcik'da her kimse bosuna gunahini aldiginizi soylememde fayda var sanirim. Sevgiler, Murat

Adsız dedi ki...

Sagolun canlar :-)) Yatiyorum iste, bu muscle relaxer+pain killer bileskesi de super biseymis, iyi kafa yapiyo :PP

Adsız dedi ki...

ya su dunyayayi Dunya'ya yazmisim ya, her okuyusumda sinir oluyorum :PP

Koste

Adsız dedi ki...

Murat sen de kabak tadi verdin valla.

I am so out of league, be kardesim!! Leave it alone!!

Adsız dedi ki...

Rusen, Bir anda farklilastin. Oysa daha onceleri digerleri gibi degil, sicak ve yakindin. Ayrica, "out of my league" oldugunu da nereden cikardin, anlamiyorum.Ne beni gordun, nede kim oldugumu biliyorsun. Cok tuhafsiniz. Kendi kendinize havalardasiniz gurup olarak. Oysa ben buraya acikyureklilikle yazmaktaydim. Sizleri gozumde buyutmusum anlasilan. YOU are out of my league Rusen. You are. Do you understand?

Adsız dedi ki...

Well...
"YOU are out of my league Rusen" demek sen bana fazlasin Rusen demek. Kullanmak istedigin "I AM out of your league" :-))