Salı, Şubat 13, 2007

Sevgililer Günü Hediyesi

Nerden takıldı dilime, anlayamadım. Canlarım, süper sizsiniz. Nııı-nıy-nıy-nıynıy-nınınım-nınınım. Süper Fm. Yol insanı bu hale getiriyor. Hafıza hangi dehlizlerinden geçti, bilemedim. Bu Murat şeysine de amma takılmış okurum. Yorum yapıcam dedim ama gece saat 2’de Stockholm’de kralın buzlu sarayına bakarken pek de bir şey olamadı. Arada Dubai’ye falan da gittim. Bünye bu. Makine diil nihayetinde. Yorum namına çıka çıka bu çıktı işte: 'Canlarım, süper sizsiniz'

Burada herkes ne kadar da Şövalye’ye benziyor. Özlemek bile tuhaf bir hal aldı. Kuzeyli gövdede Akdenizli kucakmış o. Sarsa da uyusak. Burada böyle çöpleri çıkarmaya uğraşmasak gözlerden.


Dün gece birkaç saatliğine uğradığım İstanbul’da biraz saydırdım ona. Olacak o kadar. Özlemenin sıkıntısından, diyelim. Hadise şöyle:

Bende alışveriş yapacak hal yok. Görev icabı uçaktaki duty-free’den bir traş makinesi kaptım ona. Amsterdam’daki otelden de godivaları yürütmüştüm. İğrenç bir naylon poşette verdim bunları ona. Al, sana manitalar günü hediyesi, diye. Ya zaten iki saatçik görüşüyoruz. Bu çocuğa hediye falan vermemek lazım. Sevindirik şirin gibi gitti traş oldu gecenin köründe. Ay, allaam. “Eee”, dedim. “Hani senin hediyen?”. “Çok ayıp”, dedi. Romantik romantik vericekmiş o. Hem zaten daha manitalar günü gelmemiş. “Ama”, dedim, “ben burda değilim ki 14’ünde. Bunu öngörerekten hediyeni sana erkenden aldım verdim. Senin de öyle yapman gerekirdi” Söylenmezmiş böyle. Neden ki? Çok güldü bana. Oysa ben her erkeğin rüyasıyım sanırdım. Odun odun işte, ne güzel. Al, ver. Tamam. Bir kucaklaşalım, bitsin. Rahat rahat.

Analiz bitmez. Neden de niye de, uhuu. Sanırsınız ki almış bir şeyler ama atmosferine kasıyor. Sonunda anlaşıldı ki adam daha hediye mediye almamış. Öyle çabuk(!) karar veremiyordu ya. Doğruuu, oldum. Bunu atlamışım. Böyle de bir huyumuz vardı. Hangi pantolonu alsa iyi oluru üç hafta düşünen biri var karşımızda. Bense üzerime giymeden takım elbise bile sipariş verebiliyorum internetten.


Ben kullanışçılık ve çabukluk, o ise estetik ve atmosfer kasarken nasıl bir arada olabiliriz endişesine kapıldım şimdi. Çöpler. Çöpdemirler. Şu seyahat bitse de rahatlasak.

11 yorum:

rusen dedi ki...

"Manitalar Gunu" degil kizim.. "Sevgililer Gunu". Uff... Hatirladigim kadariyla "manita" iki gunluk crush'dan hayatinin askina kadar her seyi kapsayan genis bir tanim.

Bu arada Paul diyor ki erkeklerin hepsi Sevgililer Gunu'nden nefret ederlermis, yalandan mutlu ve heyecanli gorunurlermis (manitalari vermeye devam etsin diye muhtemelen. ref: telgrafin-telleri.blogspot'daki yorumum.)..

Ya bu cocuk beni de cynic yapti cikti.. Erkekler ayni kadinla 3 haftadan uzun beraber olmaz diyen de Paul'du. Nolucak bu durum bilemiyorum. Kendime bu civarda yasayan baska (straight) erkek arkadaslar edinmeliyim..

Adsız dedi ki...

Oo biz burada 33 koment yapmisiz, kiyamet koparmisiz, hafiye efendi hala kendi derdinde, akdeniz kucagiymis, alisverismis... Buralardan bir Murat geldi gecti, insan bir yorum yapmaz mi? Vallahi ben de yorumlarimi tumden cekecegim bu gidisle, yazarimiz cok vefasiz cikti. Egri oturalim, dogru konusalim, gercek budur.

Telsiz ve gafsiz insan,
Murtaza

PS: Bir de Paul cikacak gibi basimiza sanki cok yakinda?

alex dedi ki...

kim rush bu Paul ya? Herif "straight" degil "odun". Hayir yani ben de sevgililer gununu cok sevmiyorum ama bu sadece herseyin "commercial" hale getirilmeye calisilma cabasiyla ilgili, ayrica yalandan heyecanli ve mutlu gorundugum falan da olmamistir yani. 3 hafta olayi icin de arkadasa soyle bi norologa gitsin duygu falan ektirsin sinir uclarina, yapilabiliyorsa. Sabah sabah dumur etti herifin commentler beni!

Adsız dedi ki...

1. Paul nasil yalan soylemis. Actirmasin agzimi. 3 hafta meselesi kulliyen uydurma yani. Fena halde ask cocugudur aslinda kendileri.

2. Erkeklerin Sevgililer Gunu hastalari var, sahsen tanimis oldugum. Genel olarak sevip sevmediklerini bilemem, ama seven erkek de var yani.

3. Sevgililer gununden ben de hazzetmem. Till ise sevgililer gunu diye bir seyin varligindan, biz cikmaya basladiktan 1-2 sene sonra haberdar oldu. Ben o zamana kadar bilmedigini degil, sadece benim gibi sallamadigini varsaymistim. Konusmamistik bu konuda. Till'den altin sorular listesinde "Sevgililer Gunu ne?" ile gecen bahar sarfettigi "Angelina Jolie kim?" sorusu basi cekmektedir. Ben mi cok fuzuli islerle mesgulum, o mu cok ucmus karar veremedim. Hala gulerim. Dak

rusen dedi ki...

Dak dogru demis. Paul aslinda ask cocuguydu, kuyruk acisindan hirt oldu bugunlerde:)

Yakinda gene asik olur, normale doner.

rusen dedi ki...

Hafiye dostlari;

Sevgililer Gunu'nuz kutlu ve mutlu olsun!

Yorumumu bu sevgilisiz Sevgililer gunumun hatirina Pelinat'tan bir quote ile bitirmek istiyorum:
"Boyfriends come and go; friendships are forever!"

rush

Adsız dedi ki...

aaa. bu sozun turkcesini ben soylerdim hep. pelinat ing'e cevirip havali bi hale getirip orada cak mi satiyo yoksa. hod! gelmiim oraya.

pansiyon

alex dedi ki...

sex and the city kokusu aldim ben pelinatin bu sozunde :)

Adsız dedi ki...

Eee Murat tarafindan tescillenmis bir SATC durumumuz var zaten, ayip ediyorsunuz.

Adsız dedi ki...

Aman aman, Rusen ve Dak, sarin sarmalayin anacim sevgililerinizi/kocalarinizi. Kapmasinlar :-) Iyi bari umut varmis hala :P

Gozde

Adsız dedi ki...

Haha, yanlis topice post ettim

Gozde