Çarşamba, Eylül 13, 2006

Sıkılan Adam

Sıkılan Adam'ın demosunu şu sayfadan takip etsin Amerikanya'dakiler merak ediyorlarsa .

Bir adam vardı, canı sıkılan...Canı sıkılan...Canı sıkılan...

Beynim patlayacak bu ıslıklı şarkıdan. Mars Attacks filminde dünyayı istila eden Marslıların kötü bir şarkıyla kafalarının patlaması gibi olacak herşey. Dünya benim istilamdan kurtulacak.

Turkcell-im geldiii, sıkıntı gitti..Sıkıntı gitti... Sıkıntı gitti...

IM'i görünce Hafiye sandı ki Instant Messenger servisi başladı cepten. Mantıklı. Cepleri aracılığıyla da çetleşebilirlerse canları sıkılmaktan kurtulabilir Türklerin. Her daim bir oyuncak olmalıdır ya ellerinde. Misal tespih, misal anahtar çevirme, misal cep telefonu menüleri...Hele de o oyuncak muhabbete yol açıyorsa. Değmesin yağlı boya.

Turkcell-im neydiiii? Cep interneti... Cep interneti... Cep interneti...

Hafiye yanılmış ama birazcık. IM, Internet Mobile'dan gelmeymiş.Cep telefonundan internet servisi sağlamaca işi. Yani aslında zaten giriliyordu internete cepten ama bir paket içerik yapmışlar. Öyle dal dal internete girip n'apıcan? Kafadan yönleniyorsun işte. Ha, içerikler, tam nabzı tutmuş. Bugün, eğlence, müzik, spor, chat ve asistan başlıkları altında. Chat kısmı benim anladığım anlamda IM işte. Instant Messenger. Sıkıntı biter. Kesin. Wapblog diye bir şey de var hem. Blogumu oraya da taşıyasım var. Tirajı artsın azcık.

Ya şimdi böyle hırt hırt konuştum ama adamlar piyasaya uygun güzel şeyler yapmış. Dönüp kendi kıçıma bakıp güleyim hem, zamanının en hızlı klavye kullanan çetçisiydim. Bilirsin. De sadece müziği bu –im'in. İçimdeki devreleri kısaltıyor. Üstelik herkes hep bir ağızdan sevmiş sevmiş ıslıklarken. A, bir de, bu servis için 'ihtiyacım olan herşey' denmesi. Diil. O da yanlış. O kadar ama.

Neden bazı şeyler tarifsizce sinir bozarken bazıları da aynen tarifsizce hoşumuza gidiyor ki? Görece görece, nereye kadar? Genel-geçerleyesi var bünyenin.

1 yorum:

Onur dedi ki...

Halbuki ben o melodiyi sevmistim. Sirkette bir arakadas telefon melodisi yapmis.

Ama ben de senin mesajini okuyana kadar olayi ınstant messenger saniyordum. Kayitsizlik durumu...