Salı, Ağustos 29, 2006

İlk Kaza

Üşendiğimden sağlık sigortası formlarını doldurmayıp patladım gene. Formlarda SSK numarası soruyor mesela. Bende iki tane var. Hangisini yazacağımı bilemeyip, açıp da soramayıp falan işte. Anlatmaktan bile içim şişiyor. Neyse işte, bu sabah doktora gitmek durumunda kaldım. Acilen. Vercez artık parasını. Üşengeç başın cezasını cüzdan çeker. Alıştığım bir durum. Problem yok sadece ateşim var. Titreğim.

Doktordan çıktım. İlk sokaktaki kırmızı ışıkta durdum. Arkamdan baaam diye indirdi bir abi. Istanbul’da ilk kazamı yaptım. Daha doğrusu ilk kazam yapıldı. Ne yapacağımı bilemedim. Hemen şirketten elemanları aradım. Onlar birini aradı. Karşı abi polisi falan. Karşı abi, polise sarı ışıkta durduğumu falan söylüyor. Şirketten abi ikimize birden ceza verileceğini söylüyor. Niyeeaaah!!! Haksızlık tahammülsüzlüğü. İyice titredim. Sinirler laçka.

Kim kurtarır beni? Şövalye! Daha önce haftasonu bana ‘nasıl gidiyor?’ vari mesajlar atmıştı ama bütün haftasonunu iş yüzünden de olsa, Reinalarda, Formula 1 yarışlarında falan geçiriyor olduğumu cevaplayınca şövalye beni koko sanmış olabilir. İmajımızı toplamak lazım. ‘Gene ürkek değil, fakat beceriksiz kız’a dönüştüm. Mesaj attım. Kaza ve mahal bildirdim.

“Şövalye yol destek hattı en kısa zamanda sizinle iletişime geçecektir. Lütfen panik yapmayın ve bulunduğunuz yeri terketmeyin”,
diye cevapladı. Uzun ve bol puan kazandıran bir cevap vermesine rağmen ‘bağlaç olan –de’ testine uygun ortamın hala yaratılmamışlığı tek endişemiz.

Neyse...
Beş dakika içinde geldi!

Motoru yoktu. Kaskı da.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Simdi bu boyle mi bitirilir yani askolsun Hafiyanim! Eeeee? Motoru yoktu, kaski da, veeeeee? Hadi ama...

Adsız dedi ki...

cok adisin HAF! devam dedim, hemen...Nasi bisimis bu sovalye? Ekmek var mi hikayenin sonunda?

Yesim Arpat dedi ki...

Ruşen, şu Sex and the District yorumlarını blog yapsana. Yapmazsan ben kendi bloguma kopyalarım. Bilesin.

Hikaye için beklemeye devam edin. Yavaş açılan sayfalar bunnar.

Adsız dedi ki...

yazdik ya kizim bi tane 'mex and the district' yazisi senin bloguna.. orda duruyor iste, alayli yazisinin arkasinda. Rumuz kullandim ama kimligim belli olmasin diye:)

Zaten NY'a da tasinma ihtimalim hizla artiyor; icimden bi his bu is olucak diyor.. Yazilar 'sex and the district"ten cikip "sex and the city"ye donusurse sasmayin zaten...

Adsız dedi ki...

Valla gorunus o ki kaskin altinda bir cevher yokmus, hafiye'de hic degilse kisa gunun ka^ri blogun ratingini artirmak olsun diye arkasi yarin yapiyor.

Bekleriz canim, isimiz ne.

Adsız dedi ki...

bir de bu arkadan carpma durumunda 8&de 8 arkadan carpan hatali diye birseyler duymustum ben nasil olur, sen sarida bile durmus olsan, sarida zaten durulmaz mi kardesim demek gerekimiyor mu o arkadan carpan Allahlik vatandasima...

Onur dedi ki...

Yogun gece hayati ve bitmek bilmeyen, asiri kokos is ortamlari nedeniyle kizimiz hastalandi, herkes sovalyenin kaskina takilmis. Ben bunca zaman sovalyenin bir defa bile kasksiz gorulmedigine inanmiyorum...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

"de" ler iyi de,
soru işaretleri dertli,
hep dert olur soru işaretleri


not: Necip Mahfuz ölmüş. Allah'a pek inanmazdı. Cehenneme mi gitmiştir acaba? Ben yine de rahmet diliyorum, çok severdim.

Sena

Adsız dedi ki...

Sena kim ya? Necip Mahfuz kim ya?

Yesim Arpat dedi ki...

Ya evet, Sena kim ve bize nereden ulaşmış, bir bildirse de merakımız dinse.

Negatif insan, KupKup. Şövalyeme laf söyleme.

Yesim Arpat dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Necip Mahfuz, Mısırlı ve Nobel Edebiyat Ödüllü bir yazar. ben sadece Midak Sokağı'nı okumuştum -- insan sevgisi ve ince bir mizah duygusuyla yoğrulmuş idi.

radikal dinci öküzlerin saldırısına uğramış hayattayken ama ateist mi değil mi bilmiyorum (ne fark eder?).

BY