Perşembe, Ağustos 31, 2006

Şövalye Unplugged

Tahminlerim doğru çıktı. Kumral, non-çıtır ama genç. 29-30? Belki...

Minik surat. Şeker. Sonra sakin. Çok sakin. O kadar ki parmaklayıp bu çarşaf denizi hale hale dalgalandırasım geliyor. Yine ‘hööö’ diye anlatıyorum başıma gelenleri. Dalgalanmıyor. ‘Tamam hallederiz’ çakıyor gene.
Telefonum çalıyor. Mütevelli heyeti başkanları, ağır topları. Konuşmam gerek. Hafiye’nin iki ayağı hep ama hep bir pabuçta haftalardır.

Ehliyet, ruhsat, hepsi şövalyede. Polislerle, karşı abiyle o cebelleş.
Hani, güzel kafamı böyle işlere yormıyıp, minik çantamı koluma takıp önden giderken arkadan sihirli değnekler dokunsun isterdim ya kırığıma döküğüme (Bakınız: 27 Ocak 2006 tarihli Kaotik İşleyişler yazısı)
Değnek yerine şövalye kılıcı. Sallıyor polislere, karşı abilere. Ben telefonda mütevelliyle.
Sonra benim de gitmem gerekti. Artık. Bir zahmet. Telefonu kapattım. Sadece tek soru. Polis, eğitim durumumu soruyor!!!!

Türk polisi istatistik mi tutuyor? Profil mi çıkarıyor? Doldurdukları kağıt formdaki bilginin elektronik ortamdaki bir veritabanına aktarılmasına ve bunu düzgün çekebilen, raporlayabilen bir usta ele yapışmasına dair ümidim olsaydı takdir ederdim.Şimdilik etmiyorum. Bir imza, tamam. Raporu iki gün sonra gelip ikinci şubeden almam söylendi.

Hafiye: İkinci şube nerde?
Şövalye: Ben alırım raporu. Sen dert etme.


Hafiye düşünce baloncuğu: Arabam sana feda olsun. Pamuk tarlalarımı üzerine yapayım. Evlen benle Şövalye!

4 yorum:

alex dedi ki...

iyiymis valla bu sovalye isi! Bize de soyle bi sovalye vereydi tanri, subeden kagitlari alacak, polisle tartisacak, yol gosterecek falan. Yani kendim icin bisey istiyosam namerdim, sirf hafiyanimin sovalye tek kalmasin diye :)

Hafiye dedi ki...

Ya Şövalye dedik, emir eri yaptın sen de çocuu. O kadar da değil.

rusen dedi ki...

himm.. hala ekmek bekliyoruz bu hikayeden.

Adsız dedi ki...

Istanbul dev gibi sehir. Bu Sovalye mutemadiyen senin olay mahaline nasil bu kadar yakin olabiliyor? Isinliyor mu kendini? Aciklama bekliyorum.Dak