Çarşamba, Temmuz 30, 2008

Ara Verdim

Yaz rehaveti olsa keşke. İşte çok işim var. O yüzden bir-iki hafta yokum buralarda. Yokluğumda update vermem gerekenleri aşağıya listeledim. Aynen günde bin kez yazdığım emailler gibi. Mesleki deformasyonuma buyrun:

- Pintilik Kardeşliği Düella'yla beraber kocakafalık yaparak, yani ofiste yatıp kalkarak, yani akşam yemeklerini de ofiste yiyerek devam etti. Yemek hazırlayacağımıza çalışırız daha iyi hesabı. Haklısınız, ben de bizi anlamıyorum. Sonra Düella koko Çeşme tatiliyle, ben de tel tel olmuş sinirlerime iyi gelsin diye aldığım tuhaf ve de gereksiz gece elbisesiyle pintilik olayını bitirdik. Bizim sorunumuz istikrarsızlık. Kadın olmak böyle bir şey sanırım. Hadi Düella'yı konu dışında bırakalım. Kadın kısmısı arasında en inatçı istikrar abidesi benimdir heralde. Ben bile dağıldım. Öyle diyim.

- Tatilim var mı yok mu, hala belli değil. Amerika'dan gelecek kankalarla çıkılacak Eylül tatili Şövalye'yi bozacak gibi. Başbaşa çıksak bir önden gazı alınsa fena olmayacak ama böyle bir 'ön' tatil aralığı yok. Evli olmak tatillerde pek iyi bir nane değil. Yani şimdi o kırılmasın, bu üzülmesin, annelerin yazlıklarına da gidilsin gibi dertlerimiz var. Pardon, sadece benim var. İnsanların alınıyor olabileceğini sanıp bunu da dert edindiğim için.

- Kışa ev almak istiyoruz. Pardon yine galiba sadece ben istiyorum. Banucanlar Kemerburgaz'dan ev almışlar. Amerikan ortam. Yeni, güzel, yeşillikler, havuzlar falan. Şövalye'nin kankalardan da oraya gidenler var. O da orada oturmak istiyor. Aklım çelinmiyor değil ama kedi gibi olduğum için muhitimden çıkasım da yok. Çok paralara 40 yıllık ve her bir düzeneği bozuk apartmanlarda oturmak istiyorum diye Şövalye de bozuk. Evli olmak semt seçme zamanlarında da çok iyi bir nane değil. En son Düella da gelirse Kemerburgaz'a giderim, dedim. Düella da ona helikopter ulaşımı sağlamamız şartını koştu. Oradan işine gidemez başka türlü. Yani ben daha bile uzak yol gidebiliyorum ama o gidemez. Kasmaya gerek yok.

Tez zamanda geri gelicem.

6 yorum:

Ruty dedi ki...

Etiler-levent-kurucesme ucgeninin disina cikmayin.. Ben de gelmem yoksa valla..

DUYURU: Bu semtler icinde, Amerika'dan geldigimde pansiyon olarak kullanabilecegim evi olan yeni arkadaslar ariyorum. Muhabbettim fena degildir. Sabahlara kadar geyik atabiliriz. Ickim sigaram vardir. Gerekirse ev temizligi yapar, ABD'den siparislerinizi de getiririm:)

Amanda dedi ki...

Ay Duella'nin helikopter isterim lafina pek guldum wallahi. Eeee, ikiniz de ev alirsaniz dag basinda, wallahi Ruty'ye katiliyorum. Mevki yerde yasayan yeni arkadas arastirmasina baslamak lazim.

Amanda is BACKKKK! Mwah!

Banu dedi ki...

Vallah Kemerburgaz - Levent arasi Bethesda, MD- dc downtown kadar

Ali dedi ki...

oldu mu simdi ben geldim sen gidiyosun! eylule kadar istanbuldayim, biseyler ayarlaylim. sovalye ve duella da olsa tadindan yenmez.

gayrimenkulcü dümbelek dedi ki...

ben kemerburgaz diyorum.... hatta rantçı zihniyetimle halkalı'daki çakma boğaziçi manzaralı site. rakip rojenin daha fazla reklamı olmasın diye açık adını vermedim.

lüks ve merkezi muhitteki otoparkı olmayan, 35 senelik binaları ya da otoparkı olup eli yüzü düzgünce 15 senelik ama hayvan pahalı binaları boşver. haa çok hurda bi şey alırsın, içine masraf yapar oturursun.

Aylık taksidi 7500 lira olan evde 2500 liralık hayat yaşamaya uğraşacağına, 2500 liralık evde 7500 liralık hayat yaşamak bana daha mantıklı geliyor.*

Bu arada, neden Kurtköy'de, Taşdelen'de bir arsa alıp ufak ufak müteahhitlik yapmıyoruz?

*Rakamlar temsilidir, geçenlerde bir yaşam koçluğu danışanına verilmiş örnekten birebir alınmıştır. Dümbelek hiç bir şekilde Hafiye-Şövalye ikilisinin mali durumunu ve satın alma gücünü bilmemektedir, bildiğini iddia etmemektedir.

Hafiye dedi ki...

Ayol tatile çıkmadım. İstanbul'u kast etmiyorum, blog ortamlarında yokum, diyorum. Acaip çok işim var.

Ev konusunda da geçen gün Sex and the City'nin Miranda'nın Brooklyn'e taşınması kısımlarına rast geldikten sonra parasını, alt yapısını yemişim, ben merkezde olmalıyım dedim. Bazı kararları da duygusal veriym, napiym.

Dedim ama burası taş değil. Taşa yazmadım yani. Görücez.