Çarşamba, Ocak 17, 2007

Filmin Sonunu Merak Etmek

Bilenler bilir. Normalde televizyon seyretmem. Seyretmeye başlasam bile ilgimin sürekliliğini tutturmak zor. Bazen çok heyecanlı bir filmin orta yerinde tuvalete gittiğimde çıktığımda filmi unutmuş, mesela yemeğe ya da alışverişe çıkmaya hazırlanır bulurum kendimi.

Amerika evde film seyretme eğlencesinin cennet mekanı. Bin tane dvd geldi gitti evime zamanında Netflix sağolsun. Öyle kimileri gibi burn edip arşivlemiyordum da klasör klasör. Seyrettim, ettim. Etmedim, selametle. Ha, zamanında Gözde’yle de yaşadık. O ve binlerce dvd ve ben. Baştan sona adam gibi on tane film seyrettiysem en az bin tane de yarım yamalak film var hafizamda. Bazen biri aklıma gelir, sonunu merak ederim. O zaman da bir seyredene sorarım. Bazen seyredenin favori filmlerinden olur sorduğum film. Aa, sonu söylenmez, mutlaka izle diye beni kasar. Kardeşim, söyle yahu. Bir merak ısırığı bu. Kaşı işte. Di mi ama? Çok kastırırlarsa internete bakmaca. Sağolsun
www.themoviespoiler.com . Adı üstünde filmi mahveden. Başındaaan sonuna kadar tuvalette manita kritiği yapan kanka hatunlar gibi detay detay anlatılmış.

Oh be. Sizle mi uğraşıcam bi de?

1 yorum:

Cozie Ozie dedi ki...

Anacim, mesguliyetten okuyamamistim yazilarini. Sonunda elliptical uzerinde hepsini okudum. Guluyorum, millet deli saniyor. Yazilar super. Mercimek isine cok guldum, ayol blender ile yaparsan suzmene gerek kalmiyo, cok homojen oluyor evet. :) Okuyorum ki sabahlari spora felan devam ediyorsun. Aferin TR'a gittin, Pansiyon'da yasiyorsun, Pansiyon Gozlem gibi olmadin! :) Neyse, cok operim anacim... Yazilarinin devamini bekliyoruz. Bakalim Londra'da neler olacak? Ciaoooo bella!!!