Salı, Ocak 09, 2007

Şöhret Yolunda

Cosmocular benden vazgeçtiler. Röportaj hatun gugıllamış, blog yazan başka kadınlar bulmuş kolaylıkla. Dolayısıyla benim 'resim vermem, isim vermem', sultan kanunlarıma katlanmasına gerek kalmamış. Şu gugıl çok rahatlık, canım.

Ben de gugılladım. Hoş, buna gerek dahi yok aslında. Pansiyon olsun Barışnerede olsun, 'seviyeli' bulduğumuz blog arkadaşlarımız dahi linklemişler kendilerini bunların bir kısmına. Bu kadınların kimilerinin yürekleri suskun bir peri kızı olmuş, kimilerinin kampana sesiyle gizemli tünellerden yalnızlığın başkentine doğru gidesi gelirken kimileri ilk masallarını dedesinin kucağında potinleri(!) yere değmiyorken dinlemiş. Kimileri 'gitmeyi, gezmeyi, görmeyi; hayata bu şekilde farklı açılardan bakmayı seven' kadınlarken kimileri kedili sıcak su torbası bulucam diye yıpranmış. Ve fakat ne olursa olsun pek çoğu gün batımında uçan martılar olsun, farklı ırklardan olmaları itibariyle ten renkleri kontrast yaratan şirin tonton bebecikler olsun, egzantrik mekanlarda uyuklayan kedi yavruları olsun bir yığın pıtırcık kartpostalı scan ederek koymuşlar sayfalarına. Ay çok güzeeel!

İşin birinci tuhafı, arkadaş diye bağrıma bastığım, beni tanıdıklarını sandığım KİMİLERİ ise 'sen bu siteyi çok seversin' diye bana ha bire bunları yollamaz mı? Çıldırıciiim. İşin ikinci tuhafı ise Hafiye iki yıldır uğraş didin, tehditle, şikeyle zoraki arkadaşları blogunu okusun diye kasarken öteki blogların hitleri çoktan yüzbinleri aşmış. Her bir yazıları en az 39 yorum almış. Yorumlar da bambaşka akıl fikir mucizelerine açılıyor elbet. 'Çok güzel olmuş', 'harika yazmışsın, ellerine sağlık', veya 'yüreğine sağlık'tan geçilmiyor ortalık.

Birbirini mütemadiyen alkışlayan, yalayan bir blog camiası var alenen. Bugünlerde bir çıkış arayan Düella dedi ki, bizim arkadaş çevresi yanlış tribünler, bizim asıl bunlara sızmamız gerek. Başka türlü şöhretin kapıları aranmaz. Ben de hala burda size laf anlatmaya çalışarak vakit kaybediyorum. Peeh! Başka blog açtım bile kendime. Oh olsun, yüreğime sağlık.

6 yorum:

OzlemPansiyon dedi ki...

Bayulgenvari su tavirla yazdigin surece, seni baska bir blog da kurtaramaz Hafiyecan.

Varsin tribunler "en zeki"nin sen oldugunu ogrenmeyiversin. Hem millete ne bundan?

Aha. aha.
Al sana "yuregine saglik"a alternatif bir yaklasim!

Adsız dedi ki...

Hafıyecan sen ıste bız sana alkıs da yaparız da, sen o tarzı sevmıyon kı!!!sana dogru durust tesekkur bıle edılemıyor, ınsanın kursagında bırakıyon bır tesekkuru bıle, nedendır bu ozenme anlamadım.
Sevıyoz senı. Trıbunun en fanatıgı.
Elyan

Adsız dedi ki...

pansiyon sen de mi sohret yoluna dustun yoksa.

basligini hatirlamiyorum ama blogdan son yaziyi kaldirmissin.

dedigim gibi olmuyor kizlar.
eger sohret yoluna dusecekseniz, bizsiz duseceksiniz, boyle bir var bir yok olmaz...

ama sohret olamazsiniz demiyorum, hatta olursunuz olmniz lazim dedim...
...daha once hafiye buraya geldiginden mesela.
Ayse Arman denilen Dubai merkezli vatandasin sizlerden ne fazlasi var bilemiyorum, hatta fazlasi yok eksigi var belki de ama nasil olmussa, egrisi dogrusuna gelmis, Dubai uzerinden Hurriyet'in bir kosesine konmus.

Sanirim butun kadin blogcular yeni Ayse Arman olma azminde... Kolay gelsin diyorum, ama piyasa da en fazla bir hadi bilemedin iki Ayse Arman kaldirir, arz-talep dengesi mefhumu...

Bence yeni-evli arkadas size ortak bir kose acsin dergisinde, isler iyi giderse oradan bir gazete kosesine atlama yaparsiniz, olmazsa donersiniz sokaktaki vatandasin arasina.

hadi bakalim saglicakla,

Adsız dedi ki...

kim bu anonymous ya? git kardesim, kendine mesajli blog bul. Biz hafiyeyi boyle seviyoruz. Kucuk ama elit bir kesime hitap ediyor bu blog; seni asmis..

yuregime saglik!

Adsız dedi ki...

acikcasi ben sevdigim bloglara bu tip yorumlardan birakanlardanim ama bundan hic gocunmuyorum, cunku gercekten yazilan yazi, cekilen fotograf, yuzune kondurulan o tebessum veya beni eskilere goturen bir blog okudugumda bunu karsimdakine hic cekinmeden soylebilmeyi seviyorum. Bunu yalakalik , ya da sirin olmak adina degil gercekten o kisacik surede bu duyguyu hissettiren, daha once tanimadigin bir kisi tarafindan hazirlanan bloglar beni boylesine etkiledigi icin.

Senin siten de devamli takibimde, cunku kullandigin ifade tarzin ve olaylari anlatmadaki ustaligin, takip etmeme gibi bir secenegi ortadan kaldiriyor.

ne derler, eline, diline, kalemine mi saglik

he he he bak yuregine demedim!

Adsız dedi ki...

Amaaan, baliklar sana baksin be canim. Bosver sen obur bloglari. Onlar Hincal Uluc okuyanlara, Cem Ozer'e hislenenlere, Beyaz'i komik bulanlara yaziyor iste. Biz ayri bloglarin insanlariyiz onlarla caniim. Sen simdi halk icin blog mu, blog icin blog mu gibi ezelden beri suregelen bir ikileme dusmussun. Ancak ne yapalim, insan umdugu degil, buldugu okuyucuyu yermis. Sen olunce herkes degerini anlar, blogunun degeri yukselir, entry'lerin Istanbul Modern'lerde sergilenir. Yani biz seni bloglarin Van Gogh'u yapalim diyoruz; ama olmadi koyuver iki dene kedicik resmi koseye, ucuz sohrete kavus. Sen bilirsin. Dak